Här kan du läsa lite om naglar, D-NailStylist, skönhet, färg, form och mm.

lördag, augusti 06, 2011

Semester naglar

Så där… det var många som frågade hur mina naglar såg ut på min semester. Så jag sparade mitt första inlägg för att visa kort på dem.

 
Ok, så var mina naglar när jag började min semester. Alltså biten. Båda händer! Jag vet…. Aja baja!!! Efter mer än ett halvår utan fransk manikyr, var jag sugen på att ha det igen.

 
 
Så blev höger hand vecka 27. Akryl byggd på mall. Not good tycker jag, men bättre än före. Den högra handen får alltid lida.

 
 
Eftersom jag fixade den högra handen först hade jag inte mycket tålamod o tid med att fixa den vänstra sen. Så jag använde tippar istället. Nja… var inte nöjd med formen heller men men…

 

Vecka 28. Nu var jag nöjd! Akryl uppbyggd med mall med en lite konad dekor. Enkel form, men så ser mina naturliga naglar ut när jag inte bitter.

 
Några dagar efter var jag sugen på lite prickar!


 

Vecka 29… Mina naglar växer som ogräs, så det var dags för påfyllning som syns på bilden. Passa på o ta bort dekor som jag redan tröttnat på!


Så blev dem onsdag v. 29. Ahh ville ha ren fransk manikyr!!!



 I saw a design on facebook that was so beautiful that i tried to do it on myself. That’s the result. If a find the name of the artist and the original picture again, I’ll post it here. If you’re the artist that came up with this design, please let me know your name! :-)
Anyway… så blev mina naglar v.30.
Jag gjorde ingen påfyllning. Det var bara dekor ändring! Snart kommer v.31

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar