Här kan du läsa lite om naglar, D-NailStylist, skönhet, färg, form och mm.

tisdag, oktober 11, 2011

Dålig fotograf!


Jo, jag är proffs på att glömma att ta kort på naglarna, men det är också så att när jag väl kommer ihåg det blir dem inte så bra. Ibland är det bättre att inte ta kort alls så att mina kunder inte behöver sitta länge tills jag får en bra bild! Men jag vill tacka er som har tålamod att sitta tills jag får rätt med kameran J!


I alla fall… Den här var en naturell akryl förlängning med mall. Alltså inga tippar! Det är inte lätt att återskapa nagelns naturliga färg men jag tycker att de här vita fria kanterna ser ganska naturella ut, eller hur? Var har jag för recept? Jo… 2 krm NSI Soft Vit akryl pulver + 4 krm NSI Clear akryl pulver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar