Här kan du läsa lite om naglar, D-NailStylist, skönhet, färg, form och mm.

torsdag, oktober 20, 2011

Flyttar hemifrån!

Som ni vet har jag min salong hemma, men snart flyttar jag in i en ny lokal några minuter bort ifrån där jag finns nu. Det är samma byggnad som friskis & svettis på öster men med ingång i riktning från blomsterlandet. Den första november kan jag flytta in och fast lokalen inte är större än jag har hemma är det ändå min första lokal o jag är så sugen på att fixa o dona!!!  nu gäller det riktigt med pyssel och inredning J!! Så kul!!! Så fort inredningen börjar bli klar ska jag boka en invigningskväll med massa mys o special erbjudanden!!
So excited!!!



Nu lite bilder av påfyllning efter 5 veckor. Före lila glitter o efter vit glitter!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar